MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
1 z 82
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Volkswagen Multivan to rewelacyjne auto, ale po teście...
fot. Kamil Rogala

Volkswagen Multivan 1.4 TSI eHybrid 218 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie

Volkswagen Multivan 1.4 TSI eHybrid 218 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie

Volkswagen Multivan to rewelacyjne auto, ale po teście wersji hybrydowej doszedłem do dziwnego wniosku. Jeśli miałbym oceniać tylko auto jako takie, Multivan – pomimo kilku wpadek ergonomicznych we wnętrzu – jest fantastycznym środkiem transportu dla całej rodziny. Uniwersalny, wygodny, estetyczny, dobrze wykonany i rozplanowany. Ale jeśli dołożymy do kompletu napęd hybrydowy 1.4 TSI eHybrid, wszystko się komplikuje, a nieliczne zalety napędu docenią tylko odbiorcy o specyficznych wymaganiach. Do tego wyraźnie wyższa cena w porównaniu z wersją benzynową i wysokoprężną, co tworzy dość skomplikowaną sytuację. Multivan? Jak najbardziej! Ale z hybrydą PHEV? Wtedy ID.Buzz wydaje się zaskakująco ciekawą, choć ekstrawagancką alternatywą.

Zobacz również

Złoto dla AWF Kraków, Joanna Zawadzka z nagrodą im. Jadwigi Jędrzejowskiej

NOWE
Złoto dla AWF Kraków, Joanna Zawadzka z nagrodą im. Jadwigi Jędrzejowskiej

Hybrydy Toyoty. Jak działa napęd plug-in hybrid?

NOWE
Hybrydy Toyoty. Jak działa napęd plug-in hybrid?

Polecamy

Czy kebab jest zdrowy? Dietetyk wyjaśnia

HIT DNIA
Czy kebab jest zdrowy? Dietetyk wyjaśnia

Szybkie ciasto cytrynowe z borówkami. Wilgotne i rozpływające się w ustach

HIT DNIA
Szybkie ciasto cytrynowe z borówkami. Wilgotne i rozpływające się w ustach

Tylko popatrz co na siebie założyła Racewicz. Ten krój ukryje pelikany i masywne uda

Tylko popatrz co na siebie założyła Racewicz. Ten krój ukryje pelikany i masywne uda